loading...
شهر اس ام اس |عاشقانه ، خنده دار،جک ، سرکاری
یاسین بازدید : 605 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)


بهترین قسمته پاییزو زمستون


 بیرون آوردن لباسای گرم و پیدا کردن پول از توی جیباشونه !


 یعنی آدم خر كیف میشه ها



*  * * * * * * * * * * * * * * * *



تور یک روزه ی ترکیه ؛


 ویژه چک کردن جیمیل و سرچ در گوگل



*  * * * * * * * * * * * * * * * *


 بیشعوری یعنی:


 واسه ثابت کردن باحال بودن


 جلوی چند نفر غریبه دوستتو خراب کنی به همین راحتی !!


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


این آخریا هر چی توش سرچ میکردیمو با یه آرامش خاصی نشون میداد !


 اصن انگار میدونست میخوان فیلترش کنن :(



*  * * * * * * * * * * * * * * * *



خوابیم اگرچه مرد میدان هستیم


خیر سرمان رستم دستان هستیم


وقتی به «داداش کایکو» نیازی باشد


گوییم که: «نه! ما ایکیوسان هستیم»!


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


امروز با بابام دعوام شد !!!

الانم دنبال اسپانسر واسه آهنگ هام می گردم



*  * * * * * * * * * * * * * * * *



شبی گفتم به قلیانم که از جانم چه میخواهی ؟


نوشت با خط دود خود


به دردت می خورم گاهی


تو بر من می نهی آتش


که درد خود کنی تسکین


من بیچاره می سوزم


تو از حالم چه میدانی !؟



*  * * * * * * * * * * * * * * * *


فک کنم این سوسکا مشکل مثانه دارن، یه سره تو دستشویین !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


من گم شده ام …


 از یابنده تقاضا می شود …


من را به حال  خودم رها کند !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


میخواین بدونین تنهایی یعنی چی؟


تنهایی یعنی بری توالت , کارای لازم رو انجام بدی…


بعد شیر آب را واز کنی و ببینی ای دل غافل!! آب نیست…


اونوقت داد بزنی یکی آب برسونه…


ولی کسی نباشه یه آفتابه آب بده دستت!!!


هی وای… ببخشید اشک جلوی چشمامو گرفته دیگه نمی تونم ادامه بدم…



*  * * * * * * * * * * * * * * * *


ﺁﺭﺍﯾﺶ ﭼﯿﺴﺖ ؟!


ﻻﯾﻪ ﺍﯼ ﺑﺘﻮﻧﻪ ﺍﻱ ﻭ ﺿﺨﯿﻢ ﮐﻪ ﮔﻼﺑﺘﻮﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﺎﺭﻣﻴﺪﺍ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


شروع فصل حساسیت ، عطسه ، آویزانی دماغ ، یادآوری وحشت از شروع درس و مشق، آنفولانزا ، پنی سیلین و هزاران پدیده‌ی قشنگ دیگر مبارک باد …


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


یه دفتر خریدم ١١تومن ، موندم توش بنویسم یا قاب کنم بزنم به دیوار …


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


به بعضی از دوستان هم باید گفت :

تردمیل میخوای چی کار ؟ اعصاب من که هست !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


اینجور نباشه که هرکی از خونه باباش قهر کرد یک آلبوم بده بیرون …

حالا آلبوم به درک ، قهر کردن با پدر و مادر خیلی کار بدیه …


*  * * * * * * * * * * * * * * * *



همه نیمه ی گمشده و مکمل شونو پیدا کردن …

فصل دو نفره ها رسید ما هنوز متمم مون رو هم ندیدیم !

به ۳۰ درجه هم راضی شدیم دیگه ! نبود ؟؟؟ یه ۱۰ درجه ؟؟؟


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


آیفون ۵ هم اومد ، خاک بر سرت تو که هنوز نیومدی …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 321
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 271
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 978
  • بازدید ماه : 684
  • بازدید سال : 26,258
  • بازدید کلی : 251,527