loading...
شهر اس ام اس |عاشقانه ، خنده دار،جک ، سرکاری
مجتبی بازدید : 726 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)







اس ام اس آتشی و کوبنده
sms atashi koubande



گفتم به گل زرد چرا رنگ منی 

افسرده و دلتنگ چرا مثل منی

من عاشق اویم که رنگم شده زرد 

 تو عاشق کیستی که هم رنگ منی



اس ام اس آتشی و کوبنده
sms atashi koubande



به خودم افتخار می کنم

 که کم اثرترین ماده مخدر هستم

به چشم خودم دیدم یکی که معتاد من شده بود

مثل آب خوردن ترکــــــــــــــــــــم کرد


اس ام اس آتشی و کوبنده
sms atashi koubande



رفاقت را از گرگ بیاموز

 گرگ با همنوعان خود شکارمی کند

خو می گیرد و زندگی م یکند ولی…

موقع خواب یک چشم خود را باز می گذارد

 گویی گرگ معمای رفاقت راخوب درک کرده است



اس ام اس آتشی و کوبنده
sms atashi koubande

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 


سایت من رو به اسم (
 
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید



اس ام اس آتشی و کوبنده
sms atashi koubande



جایی هست که دیگه کم میاری از اومدن ها رفتن ها شکستن ها

جایی که فقط و فقط می خوای یکی باشه

 یکی بمونه که نره

 واسه همیشه کنارت باشه

 من الان اونجام

تو کجایی؟



اس ام اس آتشی و کوبنده
sms atashi koubande



دل من غمگین است 

 غصه ام سنگین است

گرچه با هر نفسم 

زندگی شیرین است

میل گل در من نیست

بال من خونین است

اشک غم باید ریخت

رسم دنیا این است



اس ام اس آتشی و کوبنده
sms atashi koubande



گستاخی خیالم را ببخش

هزار بار داغش کرده ام اما او لحظه ای یادت را رها نمی کند



اس ام اس آتشی و کوبنده
sms atashi koubande



به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد

 به شوق آرزو باشد نه تکرارغم دیروز



اس ام اس آتشی و کوبنده
sms atashi koubande



دست هایت مال من نیست

اگر بود که اشک هایم بر روی گونه نمی خشکید


اس ام اس آتشی و کوبنده
sms atashi koubande



نم دانم چرا تا زنده ایم روانمان را شاد نمی کنن؟

همین که مردیم شاد روانمان می کنن



اس ام اس آتشی و کوبنده
sms atashi koubande



چه بد است جدا شدن از کسی که حتی دوست نداری

یه لحظه بی او به زندگی ادامه بدهی



اس ام اس آتشی و کوبنده
sms atashi koubande

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 321
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 271
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 887
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 26,167
  • بازدید کلی : 251,436