loading...
شهر اس ام اس |عاشقانه ، خنده دار،جک ، سرکاری
یاسین بازدید : 145 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

صندوق صدقات نیست دل من

 که گاهی سکه ای محبت در آن بیاندازی

 و پیش خدای دلت فخر بفروشی که مستحقی را شاد کرده ای . .


* * * 


 من عشق رو باختم

 نه برای اینکه بازی بلد نبودم …

 نــــــــــه ..

 فقط برای اینکه خنده تو رو ببینم …!

* * * 


دلـت به ماندن نیست بـرو،

عشـق که گـدایی نـدارد.

یادت نیست مگر؟

این نذر مـن بود،

که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم


* * * 


آدم بعضی وقا باید به خودش یه سیلی بزنه

و بگه:

احمق نمیخوادت

انقد خودتو کوچیک نکن...!


* * * 


    بالاخره خنده های یك نفر باید چیزی را آب كند..

    یا خنده هایتـــــو قنـــد را..

    یا خنده های مـن غــــــــــم را... 


* * * 

چند روزیه سیگار دلمو میزنه میلی ندارم بهش

اما بی انصافیه اونجور که تو منو ترک کردی ، ترکش کنم


* * * 


جـــور میکند خـــدا دَر و تخته را با هم...

همانطور که من و تو را آشـــنا کرد...

تــو شدی خـــاطره ســـاز...

من شدم خــــاطره باز...


* * * 


به سلامتی اونایی که خودشون ثابت کردن “لیاقت” ما رو ندارن !


* * * 


لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم …

“تـــو”

غلط اضافیِ زندگیم بودی ... :|


* * * 


    اینک اعتراف میکنم...

    بی کَس و کار شدم

    امـــا هنوز مثل تو ...

    بی همه چیـــز نشدم ...!!! 


* * * 


عشق نه پول میخواد نه خوشگلی نه ماشین نه هیچی دیگه ....

فقط دو تا آدم میخواد 

تاکید میکنم : آدددددم 


* * * 


دستگاه مشترک مورد نظر از دست “دوستت دارم” های دروغ تو خاموش است ، لطفا دیگر تنهایش بگذار …


* * * 

سوختنم را دیدی و خندیدی

خنده ات را دیدم و سوختم

خنده هایم را خواهی دید

دیدارِ ما به وقت سوختنت


* * * 

بعضیا شدیدا به عینک نیاز دارن ، واسه اینکه گوشامونو خیلی دراز میبینن !


* * * 

چه فرقی می کند وسوسه سیب یا حوا برای کسی که آدم نیست ؟


* * * 

بهینه رفتار کردی ولی من از همه چیزم گذشتم ؛ برچسب سبز رنگ انرژی مبارک قلبت باشد !

* * * 

جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه ، با عنوان “پست ترین نقطه ی دنیا”

* * * 

دیگر عاشقانه نمینویسم …
اگر نوشتم مخاطب خاص ندارد چون کسی ارزش خاص بودن را ندارد !

* * * 

بعضی ها فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون ؛ عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله !


* * * 

پراید شد ۲۰میلیون ولی تو همون ۲زاری که بودی موندی !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 321
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 271
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 956
  • بازدید ماه : 662
  • بازدید سال : 26,236
  • بازدید کلی : 251,505